12/08/2019 - J-Cappella Christmas Concert

Room/Location:
Conference Hall

Christmas Concert

Freuen Sie sich auf eine wunderbare Reise durch die Weihnachtszeit: J-Cappella, der Chor der Jacobs University unter der Leitung von Rucsandra Popescu, lädt zum alljährlichen Weihnachtskonzert am Sonntag, den 8. Dezember 2019 um 17 Uhr in der Conference Hall der Jacobs University ein. Das Konzert ist geprägt durch die kulturelle und musikalische Vielfalt der Chormitglieder, die den bekannten, klassischen Weihnachtsliedern das gewisse Extra verleiht.

Einlass ist ab 16.15 Uhr.
Der Eintritt ist frei, um Spenden wird gebeten.

Look forward to a wonderful journey through the Christmas season: J-Cappella, the choir of Jacobs University under the direction of Rucsandra Popescu, invites you to the annual Christmas Concert on December 8 at 5 p.m. in the Conference Hall of Jacobs University. The Concert is strongly influenced by the musical and cultural diversity of the choir members, who add that certain something to the classical Christmas carols and songs.

Door opens at 4.15 p.m.
Free Entrance, Donations welcome