J-Cappella, the international choir of Jacobs University Bremen

Room/Location:
Campus Center, Campus der Jacobs Unviersity

Christmas Concert

J-Cappella, der Chor der Jacobs University unter der Leitung von Rucsandra Popescu lädt zu seinem jährlichen Weihnachtskonzert am Sonntag, 9. Dezember um 17 Uhr im Campus Center der Jacobs University ein. Das Konzert verspricht wieder eine wunderbare Reise durch die verschiedenen bekannten klassischen Weihnachtslieder und Christmas Carols, geprägt vor allem durch die Diversität der musikalischen und kulturellen Einflüsse der Chormitglieder.

Einlass ist ab 16.15 Uhr.
Der Eintritt ist frei, um Spenden wird gebeten.

J-Cappella, the Jacobs University Choir, under the direction of Rucsandra Popescu, invites you to their annual Christmas Concert on the 9th December at 5pm in the Jacobs University Campus Center. The Concert promises a magical journey through the classic Christmas carols and songs, strongly influenced by the musical and cultural diversity of the whole Choir.

Free Entrance (Door opens at 4.15 p.m. ) / Donations welcome
Contact : jacobs-choir-board [at] jacobs-university.de